Historia Porsche to fascynująca opowieść o geniuszu inżynieryjnym i sportowej pasji. Poznaj, jak wizja Ferdinanda Porsche uczyniła z małej firmy rodzinnej światową ikonę motoryzacji.
Golf I to nie tylko kultowy klasyk, ale prawdziwy wybawca Volkswagena, który w latach 70. stanął nad przepaścią. Rudolf Leiding podjął ryzyko porzucenia tylnosilnikowej tradycji i postawił na rewolucję, która przyniosła spektakularny sukces.
Volkswagen Golf II (1983-1992) to legenda, która zdefiniowała segment kompaktowych hatchbacków. Od ekonomicznych wersji po sportowe GTI i unikalne modele jak Country czy Rallye, każdy znajdzie coś dla siebie. Poznaj sekrety tego kultowego auta!
BMW E36 to ikona lat 90., która łączy sportowe właściwości z codzienną użytecznością. Szeroka gama wersji nadwoziowych i silników sprawia, że każdy znajdzie model dla siebie. Poznaj historię, technologię i sekrety najlepszego wyboru.
Lata 80. i 90. to nie tylko auta do przemieszczania się z A do B - to inżynieryjne arcydzieła, które przetrwały próbę czasu. Mercedes-Benz C124 Coupé jest tego doskonałym przykładem - samochód, który łączy niezawodność z ponadczasową elegancją.
Kupno coupe z serii W124 to wspaniała przygoda, ale i spore wyzwanie. Aby uniknąć kosztownych niespodzianek, przejdź metodycznie przez poniższe etapy od Klasyk.pl - najlepiej z pomocą niezależnego specjalisty od klasyków.
Mercedes C 124 to kultowe coupé zbudowane na bazie legendarnego W 124. Ma wielkie zalety: nieprzemijającą jakość, komfort jazdy i ponadczasowy design, ale też wady: koszty utrzymania i swoje typowe usterki. Sprawdź, na co uważać przed zakupem.
Jeśli marzysz o klasyku z gwiazdą na masce, który wciąż zachwyca na drodze i może służyć jako codzienny kompan - ten poradnik jest właśnie dla Ciebie. Sprawdzamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie wersje silnikowe wybrać i ile kosztuje życie z SL-ką
Entuzjaści bawarskiej marki doskonale znają ten motor. Jedni go kochają, inni nienawidzą. Silnik M40 - czterocylindrowy pracuś, który napędzał kultowe już dziś E30 i E36, ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Dlaczego? Bo to jednostka o dwóch twarzach